18 Ocak 2012 Çarşamba

ey milletim,,,,,,,,,,

EY ÖZÜMDEN ÇOK  SEVDİĞİM MİLLETİM!..

Egemenliğin gerçekten sahibi isen, oy verip seçtiklerini, üstlendikleri görevi bi-hakkın yapabilsinler diye dolgun maaşlar da ödediklerini denetleyebilmeli, onlardan hesap da sorabilmelisin!

Bu kutsal görevi yapamayacak kadar aciz ve yüreksizsen, lâyık olduğun gibi yönetilmeye müstahaksın, bilesin!

Diğer taraftan, ben o kutsal görevi, yaşadığım belde Turgutreis’te kurduğum TUBİKOM (X) (Turguteis Belediyesini İzleme Komitesi) temsilcisi olarak bi-hakkın yapıyorum!

Bunu nasıl başardığımı öğrenmek isteyenleri. Özümden çok sevdiğim milletimi, TUBİKOM Bürosuna (BİLİNÇHANEYE) bekliyorum!.

Galip Baran
Bilinç Üniversitesi (1) Kurucusu


TEL: (0252) 382 34 77 / (0535) 844 84 76
E-POSTA: galipbaran@windowslive.com
WEB: www.bilinc-universitesi.blogspot.com / www.galipbaran.blogspot.com

(1)      Bilinç Üniversitesi’nin işlevi: “Bilgi Çağı”  üniversitelerinin, zamanla Bilinçoloji Ana Bilim Dalına dönüşebilecek “Bilinç Enstitüsü” ya da “Bilinç Kürsüsü” gibi bölümler kurmalarına yardımcı olmak; böylece, yalnız bilgili değil aynı zamanda bilinçli mimar, mühendis, doktor, sosyolog, psikolog, antrapolog  v.b. meslek mensuplarının yetişmesine katkıda bulunmaktır.

(x)      Bir tarihte, MUMİKOM (Muğla Milletvekillerini İzleme Komitesi) ardından başka şehirlerde, örneğin Ankara’da da ANKOM (Ankara Milletvekillerini İzleme Komitesi) kurulmuştu. Onlara ne oldu ?

Dağlar fareler doğurdu. Doğurmaya devam ediyor bu ülkede!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder